فایل زیرو

فایل زیرو

فایل زیرو فروشگاهی انلاین است که در آن محصولات دیحیتالی و دنلودی با تنوع بالا , قیمت کف و مناسب با توحه به کیفیت محصولات , تست شده و همچنین دارای گارانتی تضمین بازگشت وجه میباشد. با خیال راحت در سایت فایل زیرو محصولات و فایل های مورد نیاز خود را خرید کنید.

پکیج کسب درامد اینترنتی عالی


پکیج کسب درامد اینترنتی عالی

پکیج کسب درامد اینترنتی عالی

 

توجه توجه

**توی یه سری بازه های خاص کد تخفیف اعمال میشه . اما با بالا رفتن فروش و به دنبال پر بازدید شدن سایت این تخفیفات برداشته میشن.

**همین الان این پکیج رو میتونید با قیمت بسیار پایین 45 هزار تومان تهیه کنید.توجه کنید که بعد از مدتی این تخفیف برداشته و محصول به قیمت اصلی یعنی 180هزار تومان بر میگرده.

 

سلام دوستان گلم .خوشحالم که به این پیج اومدید . امیدوارم که حالتون خوب باشه. البته میدونم به خاطر وضع اقتصادی و اجتماعی ایران هیچکدوم واقعاً حال دلمون خوب نیست. مشکلات اجتماعی را نمی تونم کاری بکنم . اما من راهی رفتم که چندین برابر نیاز روزمره م پول درمیارم . راهی که پولدارای تهران رفتن و الانم در سطح خیلی پیشرفته انجام میدن. این پکیج الان با قیمت استثنایی ۴۵ هزار تومن براتون تو این سایت گذاشته شده ( پول یه جفت دمپایی درجه ۲ یا پول یه عروسک جا سوییچی ). این رو شاید خیلی شنیده باشید که من می خوام دانشم رو با بقیه به اشتراک بگذارم و اینکه دیگران هم ازش استفاده بکنند. من واقعاً می خوام بقیه آدم هایی که دور و اطراف کشورم زندگی می‌کنند، حالشون خوب باشه و به خاطر وضع اقتصادی زندگیشون تباه نشه . شاید برای همه اینطوری نباشه و همه از لذت و خوشحالی دیگران لذت نبرند. اما من به عنوان کسی که فلسفه خوندهواقعا در مورد بقیه آدم ها هم خیلی حساسم و دوست دارم خوشحالیشون رو ببینم. دیگه وقتشه از فکر کارهای فیزیکی و طاقت فرسا و کار کردن در سرما و گرما بیاید بیرون و به جای سخت کارکردن هوشمندانه کار کنید.

 

زندگی لاکچری

 

دنیامون خیلی عجیبه زندگی رو باید بکنیم که به ما تحمیل شده. شرایطی که به ما تحمیل شده . به دست کسی که نمیشناسیم خلق شدیم و بدتر از همه تو کشوری که از لحاظ اقتصادی جزو بدترین‌های جهانه( البته دلمون خوش باشه که حداقل مثل کشورهایی مثل سومالی و اینا نیستیم) و واقعا بیشتر شغل ها در ایران حقوقشون کفاف زندگی روزمره رو نمیده چه برسه به زندگی مرفه و دنبال کردن خواسته هامون .

تنها کاری که با این سردرگمی می تونیم بکنیم اینه که تو زمان حال زندگی کنیم و طوری عمل کنیم که آرزوهامون فقط آرزو نباشند بلکه تبدیل کنیم به واقعیت . آرزوهامون رو زندگی کنیم . کسی که می‌خواهیم بشیم رو فقط تو زندگی دیگران جستجو نکنیم بلکه خودمون الگوی باشیم برای دیگران .

برگردیم سر بحث این پکیج . من این پکیج را با مهمترین و موثرترین راه کسب درآمد اینترنتی گردآوری کردم که اگه کامل عمل کنید و بخونید بهتون قول میدم که از هر چیزی بی‌نیاز بشید. می دونم ممکنه وقتی اسم کسب و کار اینترنتی که به گوشتون بخوره به فکر سایت های کلیکی و نمیدونم فریلنسری و فروش و تولید محتوا و اینا بیفتید و حالتون بهم بخوره اما این روش هیچکدوم از اینا نیست. من همه اینا رو تجربه کردم همشون رو .چون خودم در به در دنبال پول می گشتم و هیچ جا هم پیداش نمی کردم و به خودم لقب بدشانس داده بودم. اما وقتی با این روش آشنا شدم گفتم مهم نیست چقدر قرار طول بکشه چقدر قرار زحمت بکشم من این روش رو مسلط میشم و به چیزی که می خوام میرسم . من هیچی از اون میلیاردری که وسط لس‌آنجلس نشسته و داره حالشو میبره کم ندارم باید از قدرت مغزم استفاده کنم و استفاده کردم و بهش رسیدم . تونستم آخرش بعد از این همه شکست و ناامیدی این همه اضطراب و افسردگی خودم رو نجات بدم الان طوری زندگی می کنم که دلم میخواد.

دوست من از همین اول بهت میگم اگه قراره تنبلی کنی و باز راه گذشته رو بری این پکیج مناسب تو نیست . چون تو توی زمان گذشته زندگی می کنی و اون آدمی هم خواهی بود که توی گذشته بودی و نه این پکیج و نه صدتا پکیج دیگه نمیتونن زندگیت رو تغییر بدن. اگه میخوای زندگیت تغییر کنه باید خودتو تغییر بدی .باید تنبلی رو کنار بذاری باید هوس رو کنار بذاری و با پشتکار بهش برسی. هر کاری که بخوای انجام بدی و به هر مقامی و درجه ای که بخوای برسی باید تلاش کنی و کسی که بهت میگه بدون هیچ ناراحتی و زحمتی به میلیاردها پول می رسی من بهت میگم هر کسی که باشه داره بهت دروغ میگه . نباید این پکیج رو بخری و بندازیش یه گوشه و کلا فراموشش کنی . این یه بار رو تلاش کن و واقعا عمل کن تا وقتی که وارد عمل نشی همیشه همینطور میمونی. باید از قدرت مغز استفاده کنی . باید باور داشته باشی که میتونی و این اموزش رو کامل فرا بگیری .

البته این کار وقت زیادی از شما نمیگیره بعد از اتمام آموزش ها شاید روزی نیم تا یک ساعت . مدت زمان اتمام اموزش ها هم به خودتون بستگی داره.

و بگم که میزان درامد متفاوته و به تلاش خودت بستگی داره میتونه چند ده یا چند صد هزار یا میتونه تو هفته براتون درامد میلیونی داشته باشه. و همینه که بین آدمای نادان و بی اطلاع و آدم باهوش و مطلع فرق میذاره.

امیدوارم موفق باشی .چه پکیج رو بخری چه نخری. میتونی الان این سایت رو مثل هزاران سایتی که تا الان بستی ببندی و یا میتونی این پکیج فوق العاده رو با قیمت خیلی خیلی پایین در حد یه جفت دمپایی بخری و امتحانش کنی.

امیدوارم خوشحال باشی . لبخند بزن و زیبایی زندگی رو ببین .

 

حال خوب

 

چطور اعتماد کنیم:

سایت فورکیا ( https://4kia.ir ) دارای نمادی اعتمادی، نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتالی و دارای مجوز از وزرات ارشاد می باشد. ( مراجعه نمایید به صفحه ی اصلی پایین صفحه و روی نمادها کلیک نمایید )

 

ضمانت فروش فیلتر بورسی

 

 

برای دریاقت فایل روی لینک زیر کلیک کنید :

دریافت فایل


 

  انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 50

برچسب های مهم

فایل زیرو فروشگاه آنلاین محصولات دیجیتال و دانلودی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما